لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

طراحی خیره‌کننده طراح سابق اپل برای یک صفحه‌گردان موسیقی + عکس و ویدئو

  • کد خبر: ۱۷۳۴۹۷
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
طراحی خیره‌کننده طراح سابق اپل برای یک صفحه‌گردان موسیقی + عکس و ویدئو
جانی آیو، طراحی که با آیپد انقلابی در نحوه گوش‌دادن به موسیقی ایجاد کرد، با شرکت پخش موزیک «وینیل» یک محصول جدید با طراحی فوق‌العاده ساخته است.  

شهرآرانیوز - اپل برای عرضه «ویژن پرو» (Vision Pro)، اولین محصول کاملاً جدید خود در سال‌های اخیر، آماده می‌شود، اما اگر این شرکت می‌خواست به‌سمت فناوری‌های سنتی‌تر معطوف شود چه می‌شد؟ به نظر می‌رسد اگر اپل بخواهد یک صفحه‌گردان یا گرامافون بسازد، این شکلی خواهد بود.

جاناتان آیو، طراحی که با آیپد نحوه گوش‌دادن به موسیقی را متحول کرد، با شرکت پخش‌ موسیقی «وینیل» به سمت ابتکار قبلی خود برگشته است و چیزی ساخته که از تمام محصولات قبلی‌اش باکیفیت‌تر است. البته امیدوار نباشید که در روز‌های ویژه اپل، تخفیفی روی این محصول داشته باشد.

طراحی خیره‌کننده طراح سابق اپل برای یک صفحه‌گردان موسیقی + عکس و ویدئو

Sondek LP۱۲-۵۰ براق یک نسخه ویژه به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخت صفحه‌گردان افسانه‌ای برند لوکس Linn است که با همکاری برند LoveFrom ساخته شده است. LoveFrom همان شرکتی است که آیو با چهار همکارش پس از ترک اپل در سال ۲۰۱۹ تأسیس کرد.

طراحی خیره‌کننده طراح سابق اپل برای یک صفحه‌گردان موسیقی + عکس و ویدئو

از این دستگاه تنها ۲۵۰ عدد به صورت دستی در اسکاتلند ساخته شده‌ است و برای شباهت بیشتر به اپل در رنگ‌های طبیعی یا سفید هم در دسترس است.

از زمانی که آیو اپل را ترک کرد این محصول اولین پروژه سخت‌افزاری اوست. او در طراحی آی‌مک، مک بوک پرو، مک بوک ایر، آی‌پاد، آی‌پاد تاچ، آیفون، آی‌پد و آی‌اواس ۷ نظارت داشته است.

در لبه‌های آلومینیومی صاف و یکپارچه این صفحه‌گردان، شباهت‌هایی به محصولات اپل و زیبایی‌شناسی مینیمالیستی آن‌ها دیده می‌شود. اما حتی هدست «ویژن پرو» اپل در مقایسه با قیمت ۵۰۰۰۰ پوند (۶۰۰۰۰ دلار) این محصول، ارزان به نظر می‌رسد.

این دستگاه پخش به عنوان یک «پروژه ظریف و ساده برای عشق و احترام به برند لین توصیف شده است.»  آیو از زمانی که اپل را در سال ۲۰۱۹ ترک کرد، پروژه‌های جذابی انجام داده است: تأسیس شرکت LoveFrom که طراحی گرافیکی و همچنین طراحی محصول را پوشش می‌دهد، همکاری با فراری و AirBnB. اما برجسته‌ترین کار او طراحی لوگوی تاج‌گذاری پادشاه چارلز سوم و ساخت مهر Astra Carta (ابتکاری با هدف ارتقای پایداری در اکتشافات فضایی) است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->